Informacja prasowa, 9.12.2014ŚWIĄTECZNY SZYKPrzełom grudnia i stycznia to okres sprzyjający uroczystym spotkaniom w gronie przyjaciół i rodziny. Te wyjątkowe okazje wymagają szczególnej oprawy. Nic tak nie podkreśli charakt
Trend Plemienny Grunge– River Island SS14Plemienny grunge jest połączeniem rocka i świeżego, naturalnego looku, idealnym na letnie festiwale. Mocny, zadziorny styl, oparty na wyrazistych printach, kontrastowych połączenia
BERRYLICIOUS– apetyczna jesień w kolekcji marki Claire’sKwiaty i pióra jesienią? Dlaczego nie! Marka Claire’s na nowo interpretuje największe hity minionego sezonu: kwiaty i pióra. Berrylicious to opaski, kolczyki i ko
Kiedy za oknem szaro… niech twoja garderoba rozkwitnie!Propozycje jesiennych stylizacji z kwiatowym motywemTrudno o bardziej kojarzący się z kobiecością i dziewczęcością wzór na ubraniach niż kwiaty. Często jednak jakby z
Informacja prasowaŁódź, 6 grudnia 2016 rSay Yes to Luxury – Nowoczesne projekty sukni ślubnych Agaty WojtkiewiczLuksus ma być wygodny, w przeciwnym razie to żaden “luksus”. Słowa Coco Chanel są kwintesencją najnow
Modnie i z klasą w najmodniejszym włoskim wydaniu, czyli kolekcja PRIMAMODA na sezon wiosna-lato 2015Sezon wiosna-lato 2015 to feeria soczystych kolorów i ciekawych faktur – fuksja, mięta czy kobiecy, wężowy wzór – to t
30 września 2015 r. Informacja prasowa nr 2FashionPhilosophy Fashion Week Poland 12-15 listopada 2015Największe polskie święto mody zbliża się wielkimi krokami. 13 edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland rozpocznie się 1
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA – nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: „jedwab”; unika
Mama ma stylStylowa torba dla młodej mamy? Pewnie, że tak. Czasy, w jakich najważniejszą cechą torby była jej funkcjonalność, dawno odeszły w zapomnienie. Współczesne młode mamy to kobiety nowoczesne. Nic więc dziwnego, �