INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 1 września 2015Skarpetki dla dzieci od Woli – do wyboru, do koloru, do woli…Już od najmłodszych lat warto uczyć dziecko, że jego zdanie jest dla nas ważne i dawać możliwość wyboru. W prz
Informacja prasowaŁódź, 9 stycznia 2019Oto nowy Mister Polski… Jest Saxxy?W środę 9 stycznia w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się gala finałowa konkursu Mister Polski.Zwycięzcą okazał się kandydat z numerem 17
GO A NEW DIRECTIONNAJNOWSZA KOLEKCJA MARKI TALLY WEiJLMasz dość nudnych stylizacji? Marzysz o przyciągającym spojrzenia looku? Tej jesieni TALLY WEiJL nie pozwoli, byś została niezauważona! W tym sezonie marka prezentuje kolej
Allegro inspiruje – plażowe trendy last minute na lato 2014Wakacyjną modę najczęściej kojarzymy z plażowymi stylizacjami – cały rok tęsknimy przecież za neonowymi kostiumami kąpielowymi, zwiewnymi sukienkami i dżinsowym
Krótkie spodenki na lato – na luzie i z klasąPrzy letniej garderobie sprawdza się zasada: im mniej, tym lepiej. Odkrywamy nogi, ramiona, inwestujemy w przewiewne materiały i wygodne fasony. Dlatego krótkie spodenki towarzyszą
ŚWIĄTECZNA KOLEKCJA LEVI’S®Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia – czas kiedy obdarowujemy bliskich prezentami, stroimy choinkę i ozdabiamy dom. Dokładamy wszelkich starań, by nadać temu wydarzeni
„EVERYDAY AMAZING” – NAJNOWSZA KAMPANIA MARKI ESPRITWe wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki ESPRIT „Everyday Amazing”. Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspirujących
Jesień w stylu rockowego glamuW tym czasie liczą się tylko buty. Do nich dobieramy kreację, bo szykowne botki lub kozaki zmienią nawet zwykły casualowy strój w wyjątkową stylizację. Projektanci obuwia twierdzą, że buty s�
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA – nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: „jedwab”; unika