WITTCHEN ponownie w sklepach sieci LidlLidl przedstawia kolejną odsłonę współpracy z renomowaną marką WITTCHEN. Tym razem w sklepach sieci Lidl pojawi się aż 20 wyjątkowych wzorów torebek damskich z najwyższej jakości wł
Informacja prasowaZduńska Wola, 7 października 2015Wielki powrót golfówGolfy regularnie pojawiają się na modowych wybiegach. Nie tylko w standardowej odsłonie swetra, ale także w postaci bluzki czy sukienki z kołnierzem-opa
Informacja prasowaZduńska Wola, 07 listopada 2014Homewear – Gatta razem z Britney Spears zadba o Twój styl także w domuMasz dość mało kobiecych dresów, powyciąganych bluz i T-shirtów? W domowym zaciszu, nawet kiedy nikt n
Polska nie produkuje ubrań dla wielkiego mężczyznyPolak o dużych gabarytach ma… spory problem: gdzie dobrze się ubrać? Big mężczyźni w końca mogą skorzystać z usług tylko kilku sklepów. Jeden z najbardziej widocznych n
Informacja prasowaWrocław 9.03.2019 Znane Polki bez make-upu z okazji Dnia KobietMniej znaczy więcej! Przekonali się o tym goście piątkowego wernisażu, zorganizowanego w Zamku Topacz pod Wrocławiem. Podczas skierowanego do ko
Najmodniejsze pod – plażowe propozycje od StilagoNajważniejszą modową decyzją latem jest wybór idealnego kostiumu kąpielowego. Bez względu na to, czy jesteś fanką strojów jednoczęściowych, klasycznych bikini, czy t
Czarno na białymGroszki są najmodniejszym wzorem tej wiosny! Motyw „polka dots” opanował światowe wybiegi – pojawił się m.in. w kolekcjach Stelli McCartney, Burberry Prorsum czy Sportmax. W połączeniu z innymi printami,
Pierwszy i najszybszy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci już wkrótce w Starym Browarze.Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i mam pojawi się już 17 i 18 maja w Starym Browarze podczas Showroom Pop
Zimowa elegancja – 7 najmodniejszych trendówModa tej zimy jest dla nas bardzo łaskawa. Pojawiło się tyle interesujących trendów, że z pewnością każda z nas wybierze coś dla siebie i elegancko zaprezentuje się w zimow
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że