Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
Materiały prasowe, 23.07.2015 r.Stylowa Małgorzata Kożuchowska ponownie w kampanii OCHNIKPolska marka kontynuuje współpracę z gwiazdąMiłośnicy wyjątkowego stylu Małgorzaty Kożuchowskiej ponownie będą mieli okazję podz
Spódnica ołówkowa – poznaj jej możliwościJeśli chcemy uwydatnić swoje wdzięki i podkreślić kobiecość, najczęściej zakładamy spódnicę. Ten element damskiej garderoby w ciągu swojej historii zmieniał się wiele razy
Kobiece lata 60.– zajrzyj na AllegroJednym z wiodących jesiennych trendów są lata 60. Ten kobiecy styl, inspirowany zarówno swingującym Londynem i kolorowym pop-artem, wspaniale ożywi jesienną garderobę i pozwoli ze stylem
CLAIRE’S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 – Claire’s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcząt oraz mł
Informacja prasowa, 27.08.2014SOLAR ZMIENIA FORMĘNajnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa René Habermachera
Fokus na kolor: żółto–szare stylizacje Ciepłe miesiące to doskonały moment, aby wpuścić trochę świeżości i słońca do naszej szafy. Chętnie korzystamy z tego przywileju, a na ulicach pojawia się coraz więcej barwnych
Warszawa, 05.05.2014Informacja prasowa Mężczyźni szukają luksusu – Lambert w Galerii MokotówMężczyźni mają kolejny powód, by odwiedzić Galerię Mokotów – w majowy weekend otwarto butik z luksusową męską modą
Materiały prasowe, 01.04.2015 r.Skóra niejedno ma imię!Eleganckie i efektowne – skórzane nowości marki OCHNIKW najnowszej kolekcji OCHNIK ponadczasowa, niezmiennie modna i nieustannie inspirująca skóra pokazuje swoje piękn
Autentyczne historie gwiazd w sesji zdjęciowej LEVI’S®[Warszawa,25.08.2014]Marka Levi’s® zaprosiła do współpracy dwie charyzmatyczne postaci ze świata show-biznesu. Historie Agnieszki Szulim i Antka Pawlickiego stały się