W wakacje oszczędzaj swój cenny czas! –Przezroczystości i duże zakupy na AllegroLato to wspaniały czas, aby pokazać trochę ciała – a to nie nie na plaży! Casualowe stylizacje nabierają wakacyjnego charakteru dzięki prz
Informacja prasowaWarszawa, 21 czerwca 2017 r.Urlopowy poradnik: stylizacje na latoWysokie temperatury i duża ilość słońca to zwiastun szybko nadchodzącego lata. Razem z sezonem urlopowym planujemy nie tylko miejsce wyjazdu, a
Vissavi – naprzeciw oczekiwaniom i wygodziePogoda za oknem płata figle i początek lata jest nieco kapryśny, mimo to sukienki są ulubionym elementem kobiecych stylizacji o tej porze roku. Projektanci lansują w tym sezonie optymi
Never Ever– modny powiew świeżości„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te słowa Yves Saint Laurent zdają się przyświecać założycielkom Never Ever. Zamiast ślepo podążać za zmiennymi trendami,
TOP 5 na jesieńPoczątek jesieni to czas przygotowań do nadchodzącego sezonu. Jeżeli nie zamierzasz wymieniać całej garderoby, warto podejść do zakupów strategicznie i poznać najważniejsze trendy na jesień. Najmodniejsze m
Styl na każdą okazjęNEXT- nowa marka dostępna na Stilago.plBiurowy minimalizm, swobodne boho, czy sportowa elegancja? Stilago prezentuje kilka modowych wcieleń, które sprawdzą się na wiele różnych okazji. Zobacz jak najlepi
Feel The Colour– prezentacja kolekcji Andrzej Jedynak na sezon AW 2014/1526 czerwca odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji marki Andrzej Jedynak Feel The Colour, podczas której przedstawione zostały wyjątkowe modele n
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora
Informacja prasowa,Warszawa, 25.03.2013DNA minimalizmu – modna inwestycja w kolory podstawoweMinimalizm to coraz popularniejszy nurt w modzie. Stał się synonimem luzu i prostoty.To jeden z niewielu trendów, który pasuje d
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków – powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach