Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA – nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: „jedwab”; unika
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Informacja prasowaZduńska Wola, 7 października 2015Wielki powrót golfówGolfy regularnie pojawiają się na modowych wybiegach. Nie tylko w standardowej odsłonie swetra, ale także w postaci bluzki czy sukienki z kołnierzem-opa
Informacja prasowa,Maj 2013 rokKWIATY W LETNIEJ KOLEKCJI SOLARW tym sezonie nosimy ubrania i dodatki w kwiaty! Sukienka w kwiatowy wzór toobowiązkowy element w każdej kobiecej szafie. Marka Solar doskonale o tym wie,dlatego wś
29 maja marka Levi’s® zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję ubrań “A Golden State Of Mind” na sezon jesień-zima 2014. W loftowych przestrzeniach Pies Czy Suka Pure Bar w Warszawie zaproszeni goście mogli zapoznać
Warszawa, 13.11.2014Informacja prasowa Ponadczasowa Luisa Spagnoli w Galerii Mokotów Kolejna topowa włoska marka otworzyła swój butik w Galerii Mokotów. Nic w tym dziwnego, że trendy w mediolańskich wybiegów wychodzą naprze
Informacja prasowaZduńska Wola, 28 września 2016Justyna Steczkowska „na wszelki wypadek” z Gatta Bye CelluliteNajnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla
INFORMACJA PRASOWAPIERWSI FINALIŚCI KONKURSU NEW LOOK DESIGN REFRESHWybrano finalistów konkursu NEW LOOK DESIGN REFRESH w kategorii FASHION. Artyścii projektanci wciąż mogą nadsyłać swoje zgłoszenia w dwóch kategoriach: ART
Róż ma wiele twarzy – pomysły na ciekawe stylizacjeRóż – chyba nie ma bardziej dziewczęcego koloru. Skutecznie przypominają nam o tym opakowania damskich kosmetyków, zabawki czy cukierkowe aranżacje wnętrz stworzone dla